Семінар із системи освіти України та Республіки Білорусь

Категорія: Новини
Опубліковано: Вівторок, 10 травня 2016, 10:37
Перегляди: 20051

За запрошенням організатора Norwegian Agency of Quality Assurance in Education (NOKUT), у м. Осло (Королівство Норвегія) 09.05.2016 відбувся міжнародний семінар у сфері методології та практики визнання іноземних документів про освіту.

На семінар були запрошені представники національних інформаційних центрів ENIC-NARIC України та Республіки Білорусь з метою презентації систем освіти, висвітлення аспектів реформування вищої освіти та пов'язані з цим питання визнання українських та білоруських кваліфікацій.

У заході брали участь представники ENIC-NARIC мережі NORRIC, а саме Шведської ради з питань вищої освіти, Фінської національної ради з питань освіти, Агенції з питань вищої освіти Данії та представники центру організаторів NOKUT. Також серед запрошених були представники університетів та бізнес-шкіл Норвегії.

Семінар викликав жвавий інтерес серед присутніх. Були висвітлені теми останніх реформ вищої освіти та труднощі, пов'язані з ситуацією в країні, що впливають на процеси визнання українських освітніх документів за кордоном.

Наших іноземних колег цікавили питання верифікації документів за допомогою бази «osvita.net» і можливості бази даних ЄДЕБО. Питання, що звучали на семінарі, також стосувалися різниці в дипломах державного та недержавного зразка, акредитації програм, академічних та професійних прав, що надаються дипломами недержавного зразка.

Семінар завершився проведенням практикумів з визнання українських освітніх документів, під час якого представники ENIC Україна виступили в якості експертів. Під час практикумів розглядалися дипломи про перепідготовку, програми заочного та очного навчання, зокрема розподіл нормативного навантаження для кожної з форм навчання. Обговорювались також випадки некоректного заповнення додатків до дипломів.

В результаті проведення семінару були висвітлені питання, пов’язані з останніми змінами в системі освіти України. Відбувся обмін досвідом між представниками різних країн в питаннях методології проведення визнання іноземних освітніх документів.